Garantie
Wij staan voor deugdelijke producten. Je hebt recht op de wettelijke garantie. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht je product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen. Bel of mail ons dan zoeken we samen naar de juiste oplossing.
Defecten
Heb je een artikel ontvangen dat kapot is of niet goed functioneert? Neem zo snel mogelijk contact met ons op en wij zullen met een passende oplossing komen. Je kan ook bij ons langskomen in een van onze winkels. Voor een kosteloze retourzending kunnen we je een retouretiket mailen (alleen voor retourzendingen vanuit Nederland).
Klachten
Zijn we ergens tekort geschoten? We verbeteren graag, dus laat het ons weten. Vertel het ons bij voorkeur per email op rotterdam@sublub.nl en wij zullen zo snel mogelijk met een inhoudelijke reactie komen (uiterlijk binnen twee weken, zo mogelijk natuurlijk eerder). Mocht onze reactie onvoldoende voor je zijn dan kun je de klacht ook voorleggen aan de
geschillencommissie Thuiswinkel en aan het
Europese ODR platform waarbij wij aangesloten zijn.