Bestellen
Heb je hulp nodig bij het kiezen van geschikt materiaal? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag.
Voorraadstatus
Artikelen die op voorraad zijn kan je de volgende dag in huis hebben als je voor 17:00 uur besteld. We verzenden pakketten in ieder geval op dinsdag tm vrijdag en meestal ook op maandag. PostNL biedt de pakketten een dag later aan (binnen NL en BE). Als een produkt niet op voorraad is staat er een verwachte levertijd bij. Deze levertijd klopt vrijwel altijd maar we kunnen het niet garanderen. Als de levering van een bestelling langer gaat duren zullen we je dit laten weten. Je kan dan eventueel de bestelling kosteloos annuleren. Wil je van te voren precies weten wat de levertijd is, bijvoorbeeld in verband met een duikvakantie, neem dan contact met ons op.
Account aanmaken
Om te bestellen hoef je niet verplicht een account aan te maken. Een account is natuurlijk wel makkelijk als je vaker bij ons bestelt. Je hebt dan toegang tot al je fakturen, ook van aankopen in onze winkels. En je kan je inschrijven voor onze nieuwsbrief met speciale aanbiedingen.
Wachtwoord vergeten
Ben je je wachtwoord vergeten? Druk bij inloggen op de link om een nieuwe aan te vragen. Onze site is in 2017 verhuisd naar een nieuw platform. Alle klantaccounts van onze oude site zijn mee verhuisd naar de nieuwe site, maar de wachtwoorden hebben we niet mee kunnen nemen. Je zal als bestaande klant dus altijd een nieuw wachtwoord moeten aanvragen als je voor de eerste keer inlogt op onze vernieuwde site.
Bestelling plaatsen
1) Doe de gewenste artikelen in je winkelmandje en druk op bestellen;
2) Controleer je winkelmandje en druk op doorgaan met bestellen;
3) Heb je nog geen account? Druk op doorgaan naar kassa en maak daar evt een account aan. Heb je wel een account? Log dan in;
4) Vul zonodig je NAW gegevens in. Je adres wordt in NL gecontroleerd op basis van postcode en huisnummer;
5) Je kan een alternatief afleveradres opgeven;
6) Kies een bezorgmethode;
7) Kies een betaalwijze;
8) Maak desgewenst een account met een wachtwoord aan;
9) Controleer de bestelling;
10) Voeg desgewenst een opmerking toe;
11) Rond de bestelling af door op kopen te drukken. Jij bent klaar!
12) Wij gaan inpakken....
Bestelling wijzigen of annuleren
Wil je een bestelling wijzigen? Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan kunnen we de wijziging nog doorvoeren voordat het pakket op de post gaat.
Reviews
Onze
reviews worden verzameld door Kiyoh. Kiyoh garandeert dat de reviews 'echt' zijn, dat wil zeggen dat alleen klanten die een aankoop bij ons hebben gedaan een review kunnen plaatsen.
Klik hier voor meer informatie over het beleid Kiyoh.